Vad fick denna gamla vän att resa 3000 kilometer till GoldenLaser -monter? - GoldenLaser

Vad fick denna gamla vän att resa 3000 kilometer till GoldenLaser -monter?

Golden Laser på Printing United Expo

Den 21 oktober 2022, den tredje dagen för att skriva ut United Expo, en bekant figur kom till vår monter. Hans ankomst gjorde oss både lyckliga och oväntade. Han heter James, ägaren till72HRPRINTi USA, som har varit engagerad i olikafärgningFöretag i många år, inklusive kläder, flaggor, souvenirer och så vidare.

72HRPRINT

72hrprint -produkter

72hrprint ligger i Florida i den östra delen av USA, medan utställningen hålls i den västra staden Las Vegas, ett avstånd på över 3 200 km i en rak linje.

72hrprint 3

Rita, den utländska försäljningschefen för Golden Laser, introducerade noggrant den nya generationen avAsynkron skanning med dubbelhuvudtill James och gav en live -demonstration. James berömde den uppdaterade lasermaskinen med hög kvalitet, hög precision och hög effektivitet och gjorde omedelbart en beställning för en uppsättning.

Vad fick James att resa tusentals mil till Golden Laser Booth och göra en beställning?

72hrprint 4

För fyra år sedan köpte James en Smart Vision Laser Cutting Machine från Golden Laser. Den här maskinen har förbättrat den skärkvaliteten på digitalt tryckta produkter kraftigt, samtidigt som de förbättrar bearbetningseffektiviteten, vilket ger dem fler beställningar och intäkter. Vi har varit i kommunikation med James i fyra år. Även under den svåraste perioden av Covid-19-pandemin svarade vi på hans servicebehov i tid och gav avlägsna tekniska support.

Som ett resultat är James mycket uppskattande för vårt team och Golden Laser -varumärket och fortsätter att hålla ett öga på den nya utrustningen och tekniken för Golden Laser med stor förväntan och förtroende!

Smart Vision Laser Cutter 72hrprint

Smart Vision Laser Cutting Machine beställd av 72hrprint

När han fick veta att Golden Laser deltog i 2022 Printing United Expo och tog med sig nya och uppgraderade laserskärningsmaskiner och teknik, kom James till utställningswebbplatsen på avstånd och hade ”mötet med gamla vänner” i början.

Golden Laser knyter alltid betydelsen till kundupplevelsen och gör ett bra jobb i kundens efterförsäljning helhjärtat. Våra "vanliga kunders" goda rykte är drivkraften för oss att fortsätta gå vidare. Oavsett om kunden är hemma eller utomlands, oavsett var i världen, svarar vi alltid på kundens behov och strävar efter att uppnå kundnöjdhet.

GoldenLaser Service 1 GoldenLaser Service 2 GoldenLaser Service 3 GoldenLaser Service 4 GoldenLaser Service 5 GoldenLaser Service 6

Fortsätt att förbättra kvaliteten för kunderna och fortsätt att skapa värde för kunderna. Golden Laser kommer alltid att följa detta koncept och leva upp till kundens förväntningar.

Relaterade produkter

Lämna ditt meddelande:

whatsapp +8615871714482