Golden Laser's Marketing Service Network Layout i Sydostasien - GoldenLaser

Golden Laser's Marketing Service Network Layout i Sydostasien

Den sydöstra asiatiska marknaden har värmts upp under de senaste två åren. Efter Kina och Indien har den sydostasiatiska marknaden blivit en växande Blue Ocean -marknad. På grund av dess billiga arbetskrafts- och markresurser har den globala tillverkningsindustrin migrerat till Sydostasien.

När ett stort antal arbetsintensiva industrier som skorindustrin, klädindustrin och leksaksindustrin översvämmar till Sydostasien, har Golden Laser redan förberett sig för marknaden.

Sydostasien

Ⅰ Täcker ett omfattande marknadsföringstjänstnätverk

Sydostasien inkluderar länder som Vietnam, Laos, Kambodja, Thailand, Myanmar, Malaysia, Singapore, Indonesien, Brunei, Filippinerna och Östtimor. Golden Laser har gjort en omfattande nätverkslayning av marknadsföringstjänster här.

1 Upprätta ett utländskt kontor

Ställ in ett Vietnam -kontor. Lokala tekniska ingenjörer från Ho Chi Minh City, Vietnam, anställdes för att samarbeta med Golden Laser's skickade tekniska ingenjörer för att tillhandahålla lokaliserad försäljning och tjänster.Tjänsten är centrerad på Vietnam och strålar till grannländer som Indonesien, Kambodja, Bangladesh och Filippinerna.

2 Expandera utländska distributionskanaler

Efter mer än tio års utveckling, I sydöstra asiatiska länder finns det över våra distributörer.Oavsett om det är i Japan, Taiwan eller i Indien, Saudiarabien, Sri Lanka, Pakistan, etc., väljer vi distributörer för olika branscher och regioner, inte bara för att utveckla nya kunder utan också för att upprätthålla gamla kunder för att uppnå mer professionell och djupgående försäljning och service.

Ⅱ Ge lokal försäljning och tjänster

För att bättre betjäna våra kunder, Vi väljer strikt lokala branschpersonal och team som våra distributörer. Våra distributörer kan inte bara uppnå lokal försäljning, utan har också mycket starka service- och tekniska kapaciteter för att snabbt lösa praktiska problem för lokala kunder.

Ⅲ Tillhandahålla produkter och tjänster med höga mervärde

I den allt mer konkurrenskraftiga marknadsmiljön är Golden Laser engagerad i att tillhandahålla mycket flexibel och högt mervärde laserbehandlingslösningar i branscherna. Bli av med den onda priskonkurrensen, vinna med kvalitet och vinna med service.

I detta heta land i Sydostasien är de kunder vi har tjänat: Gjuteriet som producerar världens välkända varumärken (Nike, Adidas, Michel Kors, etc.),Branschledaren för världens bästa 500 företagoch Fabrikerna om Kinas välkända företag i Sydostasien.

nike etikett

Youngone, en storskalig sportklassstillverkare som vi har tjänat, har samarbetat med oss ​​i mer än ett decennium.Oavsett om de sätter upp fabriker i Kina eller i Vietnam eller Bangladesh, väljer de alltid lasermaskin från Golden Laser.

Mycket anpassningsbara, höga mervärde-produkter, som inte glömde den ursprungliga tjänsten och 18 års branschutfällning, gav Golden Laser varumärkesstyrkan.

Ⅳ Tillhandahålla intelligenta verkstadslösningar

Den demografiska utdelningen i Sydostasien är extremt attraktiv för stora arbetsintensiva fabriker, särskilt inom textil-, kläder- och skorindustrin. Men stora fabriker står också inför en enastående ökning av förvaltningssvårigheterna. Behovet av att bygga intelligenta, automatiserade och smarta fabriker ökar.

Smart Factory Intelligent Workshop

Nära marknadens efterfrågan, Golden Laser's framåtblickande MES Intelligent Workshop Management Systemhar tagits i bruk i stora fabriker i Kina och har befordrats i Sydostasien.

Under påverkan av Kinas ”bältet och vägen”, i framtiden, med Kina som centrum, kommer fler länder och regioner att kunna njuta av utdelningen av kinesisk teknik. Golden Laser kommer att arbeta sida vid sida med alla kinesiska företag för att använda teknik för att påverka den sydostasiatiska marknaden och förändra världens uppmärksamhet.

Relaterade produkter

Lämna ditt meddelande:

whatsapp +8615871714482