Epidemisk förebyggande och kontroll är en spännande strid och ett svårt test. Sedan 21 november 2022, för att strikt genomföra den allmänna strategin för "extern förebyggande av import och internt förebyggande av rebound", stängdes Golden Laser i 9 dagar för att minska antalet icke-nödvändiga personal som går ut och för att strikt kontrollera utomstående.
Under ledning av gruppen har Golden Laser gjort omfattande planering och grundlig distribution, väckt ansvar på alla nivåer och skärpade kedjan, grepp om epidemisk förebyggande och kontroll med ena hand och produktion och försörjning med den andra, ständigt förbättrade dess vetenskapliga och exakta förebyggande och kontrollfärdigheter och garanterat produktion och drift på ett starkt och ordnat sätt.
Vem säger att det inte finns några hjältar i vanliga positioner? Under den kritiska tävlingsperioden mot tid och virus övervinner vi svårigheter, förenar och samarbetar, slåss kontinuerligt, strävar hårt, gör vårt bästa i vanliga positioner, skyddar GoldenLaser-positionen och ger en solid garanti för att förverkliga långsiktiga och stabila produktion och högkvalitativa och höghastighetsutveckling av företaget.
För att säkerställa leveransen av företagets kontraktutrustning, håller nästan 150 anställda i Golden Laser till sina tjänster för att säkerställa produktionen när industriparken är helt stängd och fortsätt spiriten och hålla sig till produktionslinjen. Utanför parken implementerade anställda som inte anlände till sina tjänster hemarbete och strävade efter att förstå och främja både epidemisk förebyggande och kontroll och produktion och drift och spelade en uppsättning av "anti-epidemiska och produktionsguaranta" -kombinationer.
Marknadsföringsteamet justerar aktivt sitt försäljningsförhållanden och strävar efter att förvandla reaktiv till proaktiv.
På den inhemska fronten tog försäljnings- och efterförsäljningsteam initiativet att besöka kunder och lösa problem på plats i händelse av uppskjutning eller avbokning av olika utställningar.
När det gäller internationell försäljning gick marknadsföringsteamet utomlands, deltog aktivt i branschutställningar i Asien, Europa och Amerika, tog initiativet till att besöka kunderna, introducerade företagets utveckling och planering, hjälpte kunderna att analysera marknadssituationen och formulera motåtgärder och löst problem som återspeglas av kunderna på webbplatsen i tid, vilket ökade kundernas förtroende för Golden Laser.
September
Vietnam Print Pack 2022
Oktober
Printing United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Thailand)
Euro Blech (Hanover, Tyskland)
November
Maquitex (Portugal)
Skor & läder Vietnam 2022
Jiam 2022 Osaka Japan
Inför de asiatiska, europeiska och amerikanska marknaderna har utrikeshandelsgruppen av Golden Laser aldrig slutat. Vi deltar aktivt i olika professionella utställningar som tryckning och förpackningar, digital tryckning, textil och kläder, läder och sko, textilutrustning och metallbearbetning och är varumärket Golden Laser. Expansion Overseas ger goda kanalmöjligheter.
Under intervallet för att delta i utställningen tog Golden Laser-teamet initiativet att kontakta kunder för att besöka och kommunicera, och medan den exakt tillhandahöll kundtjänst, främjade den den nya tekniken och den nya utrustningen för Golden Laser.