Under vågen av konsumtionsuppgraderingar,
Historien om förpackningsdesignförändringar.
Konsumenter köper inte bara produkter utan också förpackning.
Förpackningsrutan har redan korsat omfattningen av funktionella attribut,
och åtar sig rollen som mer varumärkesreklam.
LasergraveringFörpackningsbox, Endow -produkter med oändlig kreativitet,
och skapar ett unikt minne av varumärket.
En vackert utformad förpackningsbox kan imponera på människor.
Förutom den höga utseendet bör lådan också ha varumärkesigenkänning.
Mot bakgrund av en bländande mängd lådor på marknaden,
Det är inte lätt att locka till sig kräsna konsumenter vid första anblicken.
Delasergraveringprocess med illusion av extraordinär magi
gör att förpackningslådan fångar människors ögon på ett ögonblick,
Stimulerande konsumtion i osynlig.
Förpackningsrutan är inte bara ett paket,
Det är också ett medium för varumärkeskultur.
Lasergraveringspapperinfuserar lådan med idéer och själ,
Snabb produktinformation för konsumenterna,
Levererar också en unik varumärkeskultur,
I hjärtan hos konsumenterna märkte en djup varumärkesimage.
Förpackning i uppgraderingar av konsumtion
bör balansera motsägelsen mellan försäljning och miljöskydd.
Icke-förorenande laserteknologi graverar återvinningsbara papperslådor för att minimera föroreningar från förpackningen.
Samtidigt fortsätta varumärkets godartade position i konsumenternas hjärtan.
Konsumenter är imponerade av varumärkets avsikter,
Således förbättras varumärkets goodwill.
Lådan är behållaren med produkten,
Också laddad med "bild, kultur och värderingar."
Lasergraveringbryter det traditionella konceptet för förpackningsdesign,
Kombinera skönheten i förpackning och kommersiell överklagande,
Låt människor bli kär vid första anblicken,
Lämna ett unikt och vackert varumärkesminne.